עיתון תל-אביב | 18/02/2005
"בשביל זיכרון בתי — אלחם עד הדקה ה-99"
🔍 לא מצאנו לינק ישיר לכתבה המקורית. ניסיון חיפוש:
חיפוש ב-Google
ריאיון עם אריק הרפז, אביה של לירון הרפז ז"ל, שפורסם בעיתון תל-אביב כשנה וחצי לאחר הפיגוע ולפני תוכנית ההתנתקות.
אריק הרפז הבהיר שהוא מתכוון להילחם בכל האמצעים החוקיים לשמור על זכר לירון, כולל הגנה על גלעד ההנצחה ביישוב אלי-סיני. "לא אניח לזיכרונה של לירון להימחות," אמר.
הכתבה תיארה את מאמצי המשפחה להנציח את לירון — באתר האינטרנט, בשיריה שפורסמו, ובפעילות העמותה.
הכתבה המקורית אינה זמינה בארכיב הדיגיטלי.