עיתון תל-אביב  |  18/02/2005
"בשביל זיכרון בתי — אלחם עד הדקה ה-99"
🔍 לא מצאנו לינק ישיר לכתבה המקורית. ניסיון חיפוש: חיפוש ב-Google

ריאיון עם אריק הרפז, אביה של לירון הרפז ז"ל, שפורסם בעיתון תל-אביב כשנה וחצי לאחר הפיגוע ולפני תוכנית ההתנתקות.

אריק הרפז הבהיר שהוא מתכוון להילחם בכל האמצעים החוקיים לשמור על זכר לירון, כולל הגנה על גלעד ההנצחה ביישוב אלי-סיני. "לא אניח לזיכרונה של לירון להימחות," אמר.

הכתבה תיארה את מאמצי המשפחה להנציח את לירון — באתר האינטרנט, בשיריה שפורסמו, ובפעילות העמותה.

הכתבה המקורית אינה זמינה בארכיב הדיגיטלי.