הארץ | 03/10/2005
ארבע שנים: אריק הרפז מתגעגע לביתו לירון
🔍 לא מצאנו לינק ישיר לכתבה המקורית. ניסיון חיפוש:
חיפוש ב-Google
בציון ארבע שנים לנרצחת לירון הרפז ז"ל, פרסם הארץ כתבה על אביה, אריק הרפז, ועל חיי המשפחה בצלה של הטרגדיה.
אריק הרפז, שעמד בראש שיירת הפינוי מאלי-סיני באוגוסט 2005 כשהוא גורר את גלעד ההנצחה לזכר לירון ואסף, תיאר את הגעגועים הבלתי פוסקים לביתו.
"לא החדר שלה, לא הקירות — אלא היא. את עצמה," אמר.
הכתבה עסקה גם בפעילות העמותה להנצחת לירון, שיריה שיצאו לאור, ופועלה של המשפחה.
הכתבה המקורית אינה זמינה בחיפוש חופשי.